BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 13, 2011

SalaM AidilFitRi 2011

Semoga entry nih tak terlambat nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri tuk suma saudara n saudari yang mengenali diri ini... kemaafan zahir n batin juga dipohon diatas kelemahan n kekurangan diri.. 


Bercerita dulu mengenai dipagi raya yang indah~~ ye sungguh indah kerana berkesempatan menunaikan solat hari raya bersama2 keluarga tersayang... Alhamdulillah...

usai bersolat dipagi raya yg indah~
selesai bersolat..umah pertama yg diserang (hihi..diziarahi la...)umah bapa sedare ku. nih mmg kitaorg xpenah miss sb pe???!!... Ini disebabkan oleh nasi minyak yg dihidangkan, kesedapan yg tak bleh nk disangkal lagii... org pertama yg duduk kat meja mkn tuh aku la.. kesedapan nasi minyak tuh mmg tak leh aku nk xplain kan kat korg kan..korg kena rasa sendiri ditambah plak dengan pemanis mulut yg manis tapai pulut pergghh..nih lagi tak leh nk tahan..what a nice combination (abes kuar speaking aku ahaha..) time mkn mmg tak igt la, lepas  je beraya kat bapa sedare aku nih..pegi umah sedare lain mmg aku tak leh nk menjamu selera dh sb perut dh penuh..(rasa nyesal ade gak, mkn sungguh2 la tad)..

balik je dari beraya..tak nyempat plak tetamu dtg memenuhi rumah "tok wan amad" (nama glamer ayah i la tuh) dari start kami balik smpi la ke mlm.. tima kaseh kepada yg sudi dtg beraya.. memeriahkan raya yang pertama. nih la kita panggil mengeratkan silaturahim kan... dapat kenal sedare mare yg lama tak dgr kabar briter, tetiba dh dapat anak sepupu baru la...yg tak tahan apabila anak sepupu aku dh ada anak..so nk kena panggil ape nih (cucu sepupu?!!...jadi nenek kah aku nih?? oh no...:P) hihi.... dannn yg paling tak tahan..ade gak sedare aku yg sudi bagi duit raya kat aku yg dh besar pjg nih kan.. tima kaseh la..murah rezeki sedare aku tuh aku doakan...

Dalam kesibukkan kemeriahan melayan tetamu n sedare mare yg ade tuh..kami sempat je bergambar..ahahaha.. yg nih mmg tak leh nk tinggal..

Salam Aidilfitri dari kami... (^-^)
Dalam kesibukan beraya..diriku ternanti-nanti open house dari kengkawan ku sendiri.. dan akhirnya diriku di undang oleh seorg kwn yg jauh...hihi..jauhlah kan sebab kwn atas kwn... neway kepada yang sudi menjemput n wat open house..dgn hidangan nasi impit n rendang yang sgt sedappp tuu... wif makaroni oleo... pelik gak makaroni oleo nih byk bahan seafood gitu.. sedap gak la... pas tuh ape lagi ek  hihi owh yer sambal kacang (tak rase pun..sb tak minat ngan sambal kacang)sori yer kak nana yang comel.

Nih la gmbr2 yang sempat diambil sempena open 'small' house hihi...suka2 sgt sb dpt rasai kemeriahan beraya bersama rakan2... Selamat Hari Raya suma!!!

Dgn tuan rumah yang sgt comey k.nana 
wif anes yg sgt rock n sweet....hihi sowi anes
kak zil yg lwn mkn ngan saye....hahaha tapi kak zil la yg menang


*okies..
selesai sudah beraya.... ade tugas menanti diriku. dalam suasana masih beraya, byk perkara yg perlu dirancang tuk ditempuhi...Ya Allah..permudahkan urusan hamba mu ini...

0 comments:

HaLaMaN Jay Arr