BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 27, 2011

::LuaHaN aKu TiaDa KaTa~sEsemPurNa PeraSaaN yG. aKu aLaMi ::

...Salam..selamat pagi yang penuh dengan keindahan dariNya..

izinkan aku meluahkan rasa syukur ku padaNya yang mendatangkan kegembiraan ini. syukur alhamdulillah padaMu Ya Allah diatas perasaan ini...perasaan yang tak dapat ku ucap dan madahkan dimana2 pun, bkn diatas kertas dan bkn juga diruangan ini. hanya pada hati dan perasaan yang yg dapat ku rasakan.

dengan kabar gembira ini juga aku panjatkan doa padaMu ya Rabbul Izzati
"Segala puji kepunyaan Allah, Tuhan yang memelihara segala alam pujian yang menyamai nikmatNya dan menandingi keutamaanNya"
mengambil puisi dari buku 'Diari Sufi':

Terima kasih Tuhan atas cinta ini...
Terima kasih Tuhan atas rasa ini...
Terima kasih Tuhan atas rindu ini...

Terima kasih Tuhan kerana menciptakan cintanya untukku...
Terima kasih Tuhan kerana membibitkan cintaku untuknya...
Terima kasih Tuhan atas pertemuan itu...
Syukurku atas anugerah ini.
 
Padamu yang Allah pilihkan untukku..
Ketahuilah, aku hanya wanita biasa dengan begitu banyak kekurangan dalam diriku,
Aku bukanlah wanita sempurna, seperti yang mungkin kau harapkan..
... Maka, ketika Dia memilihmu untukku,
Maka saat itu, Dia ingin menyempurnakan kekuranganku dgn keberadaanmu.
Dan aku tahu, Kau pun bukanlah laki-laki yang sempurna..
Dan ku berharap ketidaksempurnaanku mampu menyempurnakan dirimu..
Karena kelak kita akan satu..
Aibmu adalah aibku, dan indahmu adalah indahku,
Kau dan aku akan menjadi 'kita'..

0 comments:

HaLaMaN Jay Arr