BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 11, 2011

BiLa SeSeKali JAY Arr MeNyApA LuBuK hAti (^;^)


SaLaM~~

BiLA sesekali JR menyapa ruang hati dan ingatan, aku hanya tersenyum...
Aku bersyukur mengenal cinta muda denganmu walaupun kau tidak pernah tahu...
Dan...aku senantiasa mendoakan kebahagiaan dirimu bersama dia yang kau sayangi...
SudaH bertahun lamanya JR ade didalam hati ini, terkadang singgah dipinggir hati...
terkadang juga mengelilingi dunia aku, membawa aku mengimbau kenangan indah...
KeNangan yang mungkin kau tak pernah tahu...yang Aku amat meminati 'JR' tuh...
PernaH ku pinjam bayangmu untuk aku hidup membawa layar impian aku...
meminjam namamu JR mengiringi perjalanan mencari ilmu...kau menemani
meminjam semangatmu JR bila aku dah tak terdaya, hampir jatuh...kau hulurkan cahaya
meminjam ukiran senyummu JR untuk aku berlari dan menari berkongsi gembira....dalam indah hujan
JR kita tidak pernah bersahabat..hanya berkawan
JR tidak pernahkah kau menyedarinya...?
JR kala kau datang padaku memberi isyarat 'itu'...aku terpinga
JR melepaskanmu saat itu...aku....(senyum...)
tak ku sangka kekadang teringat dirimu JR...aku tetap tersenyum...
segala perkara yang pernah, sekali, pertama kali, didalam seumur hidup aku bersamamu...masih segar diingatan
percayalah... itu bagaikan mimpi terindah dalam hidup aku..yang takkan pernah kau rasa dan tahu...
Ya Allah...terima kasih menghadirkan JR dalam hidup ini..banyak yang aku pelajari...
Ya Allah.. ku doakannya sentiasa mendapat rahmat dan petunjuk dariMu...juga semoga dia sentiasa berbahagia didunia dan disyurga.


*Jay Arr... jika sesekali kau mengingatkan aku yg pernah singgah difikiranmu..doakan aku juga berbahagia. Insan yang ingin aku sayangi ini...semoga dia yang akan bertakhta dihati ini didunia dan disyurga nanti. InsyaAllah. :)
*No need to rush. If something's bound to happen, it will happen at the right time, with the right person and with the best reason.
ps - harus ku ikhlas serahkan segala nasib cintaku padaMU Ya Allah

5 comments:

smiley marlina said...

seem like i wanna say a thing.. but.. a feeling indescribable to me making me speechless.. :)

Marlini said...

juz smile babe...:)

smiley marlina said...

eeeheheee..aku bc lagi...besh... aku suke yg tulisan kaler ijau tuh.. i wish the same goes for us.. :)

Jay Arr said...

ade dua point tuh tulisan kaler ijau mana satu? i guess yg bawah tuh kan.. :)

lisa nurlisa said...

Fuyooo..i lyke...ckup rase..ade puitis ad gaya mlankolik..huhu

HaLaMaN Jay Arr