BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 17, 2011

Saat..itu..aku...tinggalkan....

hish dh pukul baper..kata nk jumpe. aku mmg dh tak sabar nk jupe mamat reject nih. walaupun mamat nih aku reject, itula yang aku nk jupe. ehehehe... tiiitt..ttiiiitt...msg masuk?!!


msg J:awk duk kat mana?
msg A:sy duk kat stesen bas la nih..
msg J: sy ader depan stesen ni..keta kaler silver, awk carila. sy duk dlm keta tak leh nk turun xde parking..
hish mamat nih suh aku cari dia n keta dia plak. mcm la penah jupe dia dlm kat almost 10yrs nih. xpe sb aku nya smgt kuat nk jupe jom ar pi cari. hah! tuh dia dlm keta waja silver tuh kot..erk!! bukan tuh pompuan driver dia. bukan2. cari lagi... hah!! nih konfirm betul cm mamat tuh jerk kat dlm..pergh keta dia lancer tuh..hiks..aku dapat naik lancer!! punye la cakun aku time tuh akakaka.

a: salam...
j: yer salam
terpegun...aku tgk ko, ko tgk aku.. dlm hati aku mamat nih xnk tgk aku masuk ka? aku dh mcm nk terlompat naik je dlm keta dia nih. ahahahah.
a: err aloo...
 j: eh hi..eh masukla..
 yesss!!! duk sebelah dia dlm keta. cm mimpi jer aku rasa. tgk sket cermin pandang sisi keta nih owh!! aku ade dlm cermin tuh. so! aku mmg wujudla nih bukan mimpi yaahooo!!! ngan jay ar dlm keta! wahai jay ar ko nk bawak aku pi mana bawak la..aku tak kesah!!
j: awk nk sarapan kat mana ye, saya bawa pi sarapan. awk..awk.. awk!!
 a: err yer..(berangan plaks aku nih) hah bawak2 la mana sy tak kesah.
 dlm hati aku duk dlm keta nih sambil kita mkn2 bleh? ahahaha
 j: ok sy bawak tempat saya biasa mkn.
wah2 mcm nk xpose aku jer akakaka...
j:semakin cantik skrg nih, lama tak jumpe kan bnyak dh berubah.
 a: hish biasa je...awk pun berubah gak makin kurus jer. kuat sgt bekerja ni.
j: mmg la kurus, xde org nk jaga aku. kena la keje kuat nk kumpul duit tuk masa depan.
(bg hint nmpak..akaka, aku bleh jaga apa)
 smpi kat kedai mkn menuju bersama2 ke meja mkn. mcm kapel laks rasanya. I.N.D.A.H. suh aku duk sebelah dia. hiks sukanya. aku borak2 dgn dia pasal kenangan zaman sekolah best tuh tak yah citer. rasa mls nk naik bas pagi tuh. pukul 9 dia anta aku kat stesen. bila naik bas dpt msg.
j:harap lenkali dpt kuar lagi dgn awk. dh smpi sana bgtau sy.
aku tak balas biarla sudahnya begitu. Kau Jay Ar..terlalu istimewa dihati aku. hingga aku rasa tak layak untuk aku milikimu. biarlah cerite hari ini adlah cerita cinta aku yang terindah. Allah engkau kabulkan permintaan dan doa2 hamba mu ini untuk bertentang mata, bersama2 dengan Insan yg aku cinta dlm diam(hiks..terjiwang plaks sowii..)walau pun hanya pada pagi itu, saat itu. itu juga nikmat kurniaanMu.

2 comments:

lisa nurlisa said...

betul ko nie cite ngan jr( jejaka romeo) hensem sgt ke die?..im wonder

Jay Arr said...

u should wonder my darln..u dun hv any idea if u know him.. how sweet...HIM...

HaLaMaN Jay Arr