BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 10, 2011

Semangat Yg Hilang

Salam e.1...
setat je sem nih..tah nape aku rasa semangat aku hilang. aku cuba gak la cari kekuatan dengan mengadu kepadaNya.. terasa ringan sket rasa tuh. macam2 aku dh pikir tuh sebab aku rasa semangat semakin pudar.

aku nukilan kat cni bagi aku nya perasaan n semangat up sket. aku rasa macam kena cari motivasi tuk diri aku sendiri... lagu nih pun aku cari bagi sedar kan diri yang mcm nk tenggelam...


sem ni aku hanya folow the flow jer rasanya...bila kawan ckp nk gi happy aku join...bila kawan aku down aku xkn nk down samakan. dhla aku nih semangat pun cm pudar jer... 
wake up Girl!!! ko nk tggu aper nih.. jgn dilayan sgt semangat lemah ko tuh. aper yg perlu ko buat dlm idup ni. asking ur heart... find out your soul...wut do u want...
hmm....aku bleh wat nih. jgn diikutkan sgt hati dan perasan yang berkecamuk tuh.. 
ikut hati > mati
ikut rasa > binasa
ikut perasaan > pengsan (ahhahaa)

S.E.M.A.N.G.A.T Girl!!!... i know u can do it... do it ur way babe! kiss away the bad feeling ya....
apa2 pun kita pulang kepadaNya..

nih amik kat utube. korg bleh dgr lagu..mendamaikan. menginsafkan kita. Thank you Allah. :)

* aku berdiri..dan pantas berjalan..berlari menuju CintaNya. Amin.



2 comments:

PokCik BoTak said...

saya try

Jay Arr said...

owh nih ke pop up nya...terkezut den tgk window baru nih...ahahhaah

HaLaMaN Jay Arr