BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 5, 2011

s.O.N.g- dedicated to MS

 
lagu sentimental + rock nih ader kenangan aku dgn kwn aku masa aku blaja dip dlu...
mgkin kalu dia nengok nih n dgr dia pun akan layan blues ahahahah... 
aku rasa dia pun tau nih kenangan punye lagu...


selain tuh jgk dia penah la bagi kat aku ring tones kat enset aku nih lagu apa ek...ermh.. ala yg yusry KRU nyanyi tuh..lagu apa..ala lagu yg paling glamer yg yusri nyanyi..pikiaq la sendiri...ahahahahah
selain tuh jgk dia adlh sahabat aku yg slalu motivate aku... 
"kalau kita tak berdaya untuk maju, jangan berundur, pertahankan apa yg ade" - konsep terbaru (kata dia masa tuh le...)

lagu vid kat bwh nih pun sama gak... lagu best kitaorg...chewahhh perasan 

 


* you stil hold a special place in my heart~~ (bukan aku yg ckp neh) but thanks to him as a fren. semoga dia bahagia slalu.

0 comments:

HaLaMaN Jay Arr