BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 21, 2011

i miss all the thing in my heaven...lovely...its wonderful...




me n baby :)

~SALAM~ 
rindu...sgt2 .. dh alhamdulillah wa syukurillah kerana dapat menyambut birthday my ayah. thanks to all my siblings for ur cooperation... pada beyie yang sponsor makanan barbecue...n jadi tukang bakar tuh. kepada diri sendiri n my beautiful twin n sweet lil' sister... kita dh menjayakannya...

nothing much to say..just look at the pic ya!!


wah2 ninna jad tukang arah ke nih...

proses barbeku...sotong bakar tuh tak tahan denn

senyum dulu sebelum...hihi...mknnn!!

wat hapo tuh mok ninna n syukur....?POP!!

nk tunjuk my ayah kat blkg tuh sebenarnya..hihi..

okies tuh je scene yg ade dlm simpanan ku...
astalavista bebeh.  :P

0 comments:

HaLaMaN Jay Arr