BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 30, 2011

BerBengkel Adobe Photo Shop~~lalala..then Ponteng...





Salam korang.... ehehehe, tetiba kuar gambar umah nih kan. Pada 26-27 Mac lepas aku ngan rakan2 telah menghadiri bengkel Adobe photoshop n Flash. Bengkel ni khusus tuk org yang buta betul2 tak tahu pasal nk guna adobe photoshop nih. kat lappy aku nih mmg la ader aplikasi adobe nih tapi punye la aku tatau nk guna dan dibiarkan sepi disudut desktop aku tuh...huhu...

Gmbar yang kat atas tuh adalah gmbr original dia..then dia tenaga pengajar memberi tunjuk ajar ttg penggunaannya. Macamana kita nk mengedit sesuatu gmbr agar nmpak laen lain dari yang asal. Yang penting kita mestilah kreatifkan!!! ahahah korg tgkla hasil KeKREATIFAN aku nih..

sebuah perkampungan yang aman & damai.....

Sila korg cari apa perbezaan yang telah berjaya aku wat? jeng..jeng...

bertukar menjadi: a fairytale story....lalala..
Gambar yang dibawah nih plak, aku kena "mencantekkan", meng"lite"kan kaler rambut dia... ehehehe, aku minta maaf la awal2 kat tuan nya gmbr nih...kerana peng'edit'an aku masih ditahap beginner la..tuh omputih ckpla...so tak berape nk santek kemas lah kerjaan nya.

for me:the neutral beauty of her....



the Avril lavine in her...RocK!!~sowiii..



kete sport tgh park baek punyerr.....
Haaa...yang nih plak betapa ssah aku nk mengedit sebab dia ade shape motion, blur motion mcm2 motion la...korg tgk la background dia n tayar dia tuh..ade perbezaan tak? ahaha, cam biasa tahap kekemasan tuh mmg ditahap yang tak boleh dibanggakan kan la...(tapi aku bangga dapat wat gmbr nih cm tgh captured keta nih gerak..sikit je la kot geraknya..hii..) bolehlakan gmbr nih. Akukan baru blaja...

dan...tetiba, amik lap maut...ahahaha...
okies..cukuplah tuk tontonan hasil kerja aku yang tak seberapa nih. nih nnti aku kena praktikkan slalu. kot nnti hilang plak ilmu kalu tak practice kan...

*thanks tuk adek2 yang kat bengkel tuh, dgn sabar mengajar "akak" nih... :)

0 comments:

HaLaMaN Jay Arr