BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 9, 2011

Rindu PadaMu Ya Ilahi Rabbi

Ya Allah... 
aku mahu hati ini sebenarnya hanya rindu padaMu
aku juga mahu hati ini hanya cinta Rasulullah S.A.W
agar ketenangan dapat ku rasai...
dan sungguh aku merasainya
tatkala aku sujud bermohon bersyukur padaMu Ya Rabb
keinsafan yang datang meresapi jiwa
menyedari kekhilafan yang bukan sedikit..
titis air mataku jatuh... lalu ia bagaikan membasuh debu
dipinggir hati ku...

Ya Allah...
aku mahu sentiasa Kau ada dalam hatiku
aku juga mahu sentiasa menyayangi Nabi Muhammad ku
kerana aku insan yang mudah goyah...
lalu aku sentiasa berdoa padaMu agar imanku diteguhkan Mu Ya Ilahi

Ya Allah...
aku ini hamba mu...teguhkanlah ku dilangkah ini
dipencarian hakikat diri...
*bisakah aku menjadi bidadari disyurga Mu..

Muhasabah cinta nnnii (^ ; ^)


lagu yang indah-thanks to HLOVATE
credits to Dani Setiawan
gud job to the video maker :)

2 comments:

lisa nurlisa said...

best ke lagu nie..asal cam tade mood je nak dengo..anyway i wanna copy n paste dis entry ya..hehe

Jay Arr said...

cube mung bace semule versus tuh then smpi tiba part ada lagu nih then mung dgr lagu nih...perghh...baru ko tau sendiri...hihi.. silakanlah nk mencopy pun eden lagi suke

HaLaMaN Jay Arr