BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 13, 2011

Bicara A.K.u


Maaf...
Pada malam kebencian aku berkarung padamu
Lancar saja tutur aku mencarik namamu
Setiap ucap aku hambur kecewa rasa
Kepercayaan cinta... aku hapuskan
Kesetiaan kasih... aku leburkan

Dan..
Pada malam kebencian aku berkarung padamu
Lepas saja marah aku melontar kasihmu
Setiap perasaan aku pagarkan nilai diri
Keteguhan hati...aku kumpulkan
Kekuatan diri... aku perlukan

Selepas...
malam kebencian aku berkarung padamu..
Lantas saja diri aku mencipta indah
Setiap nafas aku hembuskan tenang
Kedamaian hati...aku lukiskan
Keindahan perjalanan...aku layarkan

**....aku bukan lemah mudah terjatuh
......walau kehilangan kilauan cahaya
Aku terangkan dengan keimanan diri
|TiNtA  aKu: Jay Arr|

0 comments:

HaLaMaN Jay Arr